Bevat zilvervliesrijst fructose?

Ik ben er achter gekomen dat ik bij hoge inname last van acne krijg. At voorheen iedere dag een of twee appels en sinds ik hiermee gestopt ben is het zo goed als weg.

Vroeg me af of rijst ook fructose bevat en moet ik dan denken aan kleine of grote hoeveelheid.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
10 jaar geleden
Naast het niet meer eten van appels heb je niks aan je voeding aangepast?
Heb je dit ook bij andere soorten fruit?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij de meeste soorten wel, sinaasappel wel wat minder. Maar merk gewoon bij grote hoeveelheden fructose dat me huid er nogal onZuiver uit gaat zien.
Ritsuka
10 jaar geleden
Wel goed dat je precies weet waar het aan ligt. Je kunt in principe met genoeg groente eten ook wel aan je vitamines komen, dus als je daar een beetje op let, kun je prima zonder fruit
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja echt geluk gewoon. Na jaren van alles geprobeerd te hebben ligt het aan zoiets waar je het nooit van verwacht zou hebben. Toevallig op een Engels forum beland waar dit stond beschreven na het overgaan van 2 appels op een dag naar geen had ik al in 2 dagen tijd flinke verbetering. Moet wel zeggen dat het niet zo erg was met me acne maar het irriteerde me wel, je bent er dan toch constant mee bezig .