nagelverharder van herome
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebruik de nail repair van 'Trind'. Het is wel vrij duur maar je krijgt er superharde nagels van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vijlen, in één richting. En op tijd knippen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voeding is het allerbelangrijkste voor gezonde nagels, huid en haren.
Vitamine E, biergisttabletten en smeren met olijfolie werkt goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stoppen met roken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nagelverhardener hoeft niet van een duur merk, bij de kruidvat verkopen ze essence, net zo goed, veel goedkoper.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn antwoord :-) werkt prima! +
Huid, haar & nagel - pillen van bijv. Kruidvat, Hema, Etos noem maar op..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het vaak gebeurt: laten onderzoeken hoe het komt, zijn je nagels heel zwak? Dat kan veroorzaakt worden door tekorten in je voeding, vooral door bepaalde mineralen geloof ik. Bijkomend voordeel: je pakt dan niet alleen het symptoom (kapotte nagels) aan, maar ook het onderliggende probleem, waarmee je meteen de kans op ernstigere gezondheidsproblemen door dat tekort verlaagt.