Klopt het dat de 2 bijballen zacht aanvoelen?

ik zat in bed en stopte me hand tussen mijn benen omdat dat war aanvoelt en toen wou ik mijn ballen goed leggen en toen viel het op dat ik 2 extra zachte dingen in mijn balzak heb liggen en heb onderzoek gedaan en ben er achter gekomen dat het bijbalen zijn een voor de linker en rechterkant maar ik vraag me nu af of ze zacht moeten zijn of een soort van gel want nergen kon een andwoord vinden

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
fremar
10 jaar geleden
dit zal wel zo zijn
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.bol.com/nl/p/het-opgroeiboek-voor-jongens/1001004001840301/

Het beste antwoord

Ja, je bijvallen voelen vrij week aan.
Ik vraag me wel een beetje af of je wel echt je bijvallen voelde. Uit je omschrijving heb ik het idee dat he naast je twee ballen nog twee zachte bolletjes voelde. Je bijvallen zitten vast aan je ballen, dus als de twee zachte balletjes los zaten van je ballen zal je waarschijnlijk iets anders gevoeld hebben.
Wat dat dan geweest is kan ik zo niet zeggen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nou op mijn linkerbal kan echt heel veel van dit spul voelen of het bijbal is of niet en op mijn rechter bal is het moeilijker te vinden ik denk dat omdat de linker zowiezo groter is maar ik maak me nu ook beetje zorg en ik vind het ook wel genant om naar een arts te gaan het kan ook een stuk van mijn darm ofzo zijn omdat me vlies te slap is maar pijn heb ook weer niet maar bedankt voor het vastleggen van mijn idee
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De bijbal zit aan de achterkant van de bal en is enkele cm groot, duidelijk kleiner dan de bal zelf.
Als je veel van dat spul in je zak voelt, dan kan het twee dingen zijn. Ofwel je voelt een stuk darm. Dit zou betekenen dat je een breuk in je buikwand hebt; dit komt niet veel voor op 16 jarigen maar kan ik niet uitsluiten. Een andere optie is een hydrocele, een soort spataderen in je zak.
Ik begrijp je gene, maar raadt je toch aan een arts te bezoeken. Soms kunnen dit soort dingen er voor zorgen dat je lichaam de temperatuur van je ballen niet meer goed jan reguleren hetgeen op den duur slecht jan zijn voor je vruchtbaarheid.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt nu weet ik bijna zeker dat het een liesbreuk is want pijn heb ik echt niet ofzo en als ik blaas dan komt het weer terug bedankt