Hoe lang zou je kunnen blijven leven als je vanaf vandaag alleen maar op cola zou leven?

cola bevat water en suiker, belangrijke bestanddelen maar hoe lang zou een fanatieke coladrinker op ALLEEN cola kunnen blijven leven

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meten=weten... Succes!

Antwoorden (7)

Enkele weken waarschijnlijk. Een mens kan in principe 3 weken overleven op alleen water (de 333 regel: 3 minuten zonder lucht, 3 dagen zonder water, 3 weken zonder eten). Misschien dat de suiker die in cola zit hier nog eventjes aan toe zou voegen, maar veel verschil maakt dat niet want je hebt ook allerlei andere stoffen nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nog best lang je krijg vocht binnen als dat niet zo was zou je rond de naarbij 3 dagen dood zijn maar zonder eten kan je langer leven en in cola zit ook veel energie dus ik denk makkellijk 2 weken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel lang, je zal slap worden, je niet lekker voelen en je uiteindelijk ziek gaan voelen. En als je ziet wat cola met roest doet bv zal het ook een flinke aanslag op je maag zijn, zeker als daar alleen maar cola in komt. Je zal dus veel klachten krijgen, maar overlijden zal wel een aantal weken duren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de hiervoor genoemde tijden zijn veel te kort.
oude mensen die versterven, dus geen voedsel meer nemen, maar alleen water, kunnen nog wel 5 of 6 weken overleven, terwijl hun beginconditie al niet geweldig is.
met een goede startconditie en met het drinken van cola, zou het nog wel eens heel lang kunnen duren.
Rieneke1
14 jaar geleden
Niet zo vreselijk lang, denk een paar weken.
Hier is nog geen proefschrift over geschreven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mischien wel 40 jaar wie weet past je lichaam zich aan aan de stoff.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
14 weken...