Urine controle: kunnen ze drugs terug vinden als het zo helder als water is de urine?

Toegevoegd na 6 dagen:
De uitslag is terug van de test.

Niks gevonden, geen oxazepam , geen cocaine

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
10 jaar geleden
kleur urine heeft er niks mee te maken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke ja ik hoorde van iemand die zei als die te licht van kleur is dan kan die niet getest worden of zoiets
Ivana
10 jaar geleden
7woods, bij normale urinetest vragen ze altijd om ochtendurine, omdat die geconcentreerder is, maar verder kan ook overdag gewoon getest worden hoor!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja de testen zijn smiddags!
Maar dat zal wel niet uitmaken dan... komen er vanzelf achter dankjewel allemaal
fremar
10 jaar geleden
Als je drugs gebruikt hebt kan je er niet onderuit,gelijk wat kleur van urine...
Ritsuka
10 jaar geleden
als je heel veel water gaat drinken in de hoop om de test negatief te maken, loop je alleen maar de kans op watervergiftiging
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Okee maar als je 2 liter water drinkt dan plas je ook water en zonder watervergiftiging. Want dat kan ik wel drinken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Afgelopen zaterdag gebruikt en snachts gewoon gaan slapen dus niet de hele nacht gebruikt. cocaine en oxazepam 50mg .... vanmiddag om 12:30 controle gehad.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan is het denk ik maar afwachten.....
Denk wel 3 gram of zo.
En ik dacht dat oxazepam ook langer duurde zag ik in zo'n schema iets van 24 uur tot 1 a 2 weken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat denk ik ook.... ik had wel veel water gedronken dacht misschien als het helpt dan heb ik dat nog geprobeerd.
Zeiden wel meteen je urine is net water. Marja afwachten dus....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ken trouwens wel iemand die heeft ook eens op een vrijdag en zaterdag cocaine gebruikt en maandags bij zijn controle hebben ze niks gevonden.
Was een controle op drugs.... dus het kan wel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zou kunnen dat ze niks vinden, lijkt me dat dit vergelijkbaar is met alcohol. Elk lichaam reageert er anders op en zal het net even sneller afbreken dan bij een ander. Is ook afhankelijk of er sprake is van regelmatig gebruik of niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ókee ja ik gebruikte al een tijd niet meer. Dus ik hoop dat ik het een beetje snel heb afgebroken!
Bedankt allemaal

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk wel omdat het gaat om de deeltjes die ze in de urine vinden.

http://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/alcohol-drugs/drugs/drugs-gebruik/hoe-lang-zijn-drugs-aantoonbaar/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ze daar specifiek naar zoeken wel, Als op andere dingen gecontroleerd wordt dan niet. Of de drug moet de test verstoren, zodat je heel vreemde testuitslagen krijgt

Toegevoegd na 1 minuut:
En verder maakt het niet ut hoe helder of troebel de oplossing is. Als je suiker in water oplost krijg je ook een heldere oplossing, maar de suiker is echt wel terug te vinden met de goede methode
anneliez
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe bedoel je verstoren?
anneliez
10 jaar geleden
invloed hebben op de test zodat er een resultaat uitkomt dat eigenlijk niet kan, dan gaat men uitzoeken waarom het resultaat zo vreemd is
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke dankje