Wat vinden mensen over het algemeen leuk om te doen bij een eerste afspraakje met iemand die je niet echt goed kent?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Het eerste afspraakje heb ik het liefst zo simpel mogelijk, ergens een lekkere kop koffie met wat erbij en wat gesprekken wisselen. Gewoon eventjes zodat ik altijd kan gaan wanneer ik wil.
Loopt dit goed dan komt er zeker wel een volgende afspraak en dan zou ik het leuk vinden om ergens wat te gaan eten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rustig opbouwen dus!+

Andere antwoorden (7)

Een hapje gaan eten! Tijdens het eten kun je elkaar wat beter leren kennen, en je hebt wat te doen als hij/zij te saai is om een goed gesprek mee te voeren!
Nog een voordeel je kunt er een wijntje of iets bij drinken dat maakt de tongen ook nog wat losser;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ergens een drankje drinken doet het altijd goed. Wanneer het niet klikt kun je ook zo weer weg.

Een hapje eten is ook goed maar al wel wat minder. Je stapt niet zo snel op als het niet bevalt en sommige mensen vinden het niet fijn om te eten met een vreemde.

Bioscoop is lastig, wandelingen vinden sommige mensen ook eng..

Het meest 'veilige' is toch ergens wat eten of drinken. Kan bijna niet misgaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vraag hem / haar mening wat ze wil doen
Dat maakt het wat losser voor de andere persoon
Dan hoor je en weet je meteen wat de ander leuk vind
Kan je daar alvast niet op af gaan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ das een goeie! Kun je samen wat leuks afspreken.
Die gene uitnodigen voor een ontbijtje bij jou thuis ;)

Toegevoegd na 29 seconden:
Wel de avond van tevoren uitnodigen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;-) +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor je toevoeging;-)
Cappuccino of espresso drinken in een goeie koffiezaak. Dat is veilig , je kan mensen kijken en er is meestal een goede sfeer . De andere partij houdt de mogelijkheid om snel weg te gaan als het ( nog ) niet bevalt.

Je kan ook altijd ouwehoeren over koffie ( smaak , waarom er zoveel koffiezaken zijn gekomen , de mensen die er op internet aan het werk zijn , de "Starbucks" legende, en natuurlijk de kunst van het maken van een echte cappuccino door een barista .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Altijd een leuk onderwerp :-)
Hapje eten
Naar de film
Thee drinken
Wandelen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beetje wandelen, beetje drinken, beetje kussen. Als het goed gaat, nieuw afspraakje maken.