Ik ben laatst door mijn enkel gegaan want ik beleef haken+niemand trok me toen vooruit ik heb er nu erg last van wat moet ik doen?

Ik was aan het stoeien en toen iemand me vooruit trok bleef ik haken onder de kast waardoor ik door mijn enkel ging .
(ben 16 jaar)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt het beste even naar je huisarts gaan.
Ritsuka
10 jaar geleden
Hoe bedoel je tork mij vooruit?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Iemand pakte hem beet en trok hem in de richting waar zijn neus naar wees.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat lees ik toch een hoop medische vragen weer hier op gv...zijn de huisartsen allemaal met vakantie in nederland?? Als je na drie dagen nog last en pijn hebt, ga je toch naar je huisarts toe, gv is bedoeld om goeie vragen te stellen, en geen medisch forum, niemand hier kan beter een antwoord geven dan mensen die dat jaren voor gestudeerd hebben aww
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik ben 4 jaar geleden van de trap geduveld in de flat, gewoon dom, ik had te veel haast. Ik ging niet naar de dokter, na 3 dagen, een week, 3 weken. Want ik dacht "ach gaat wel over" Na een maand ben ik maar eens gegaan. Kreeg ik op mijn donder dat ik niet eerder gekomen was. Ik heb er nu nog wel eens pijn in. Ik heb iets flink kapot gemaakt, vermoedelijk een enkelband, maar dat was volgens de dokter nu niet meer te zien.

Antwoorden (1)

het kan verstuikt of verrekt zijn. Je hebt het over "laatst" dus hoelang is het al geleden?
Je zou er een zwachtel om kunnen doen, voor extra steun, maar het heeft gewoon tijd nodig voor al je spieren daar weer op de juiste plek zitten. Als je het niet vertrouwt ga naar de huisarts
anneliez