hoe schiet je speeksel uit een speekselklier?

iemand uit mijn klas kan dit, en het is super gaaf! hij legt het uit als tong naar achter drukken en het komt eruit zetten, maar het lukt maar niet.. hulp?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (1)

het speeksel komt niet uit 1 klier maar speeksel wordt op vele plaatsen in je mond geproduceerd.door het met je tong verzamelen van speeksel in je verhemelte ,kun je vervolgens met je tong dat speeksel onder druk zetten en naar buiten schieten.iedereen die een beetje oefent kan dit.spuug ze.