Mijn duim voelt dood aan, maar als ik hem buig doet het verschrikkelijk veel zeer. Wat nu?

Mijn duim heeft klem gezeten tussen de boot en de kikker, de kikker is waar je je touwen aan vast maakt. Nu doet het geen zeer meer. Maar ik heb een beetje een dof gevoel in me duim. Ook als ik er een speld inprik krijg ik hier geen pijn bij. Maar als ik hem dan weer probeer te buigen, doet het verschrikkelijk veel zeer.,

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar zou ik voor de zekerheid even een dokter naar laten kijken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Diepgaande medische kennis kan vanaf een bepaald niveau niet op een begrijpelijke manier worden overgebracht via internet. De teksten kunnen je wellicht enige algemene kennis en begrip bieden, maar zij kunnen en mogen niet leiden tot een diagnose of zelf ingezette behandeling van - of verbandhoudend met - je persoonlijke klachten of omstandigheden. Daarvoor moet je je altijd wenden tot een behandelend arts.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De vraag is: wat nu Adidas, het antwoord is dan: ga naar de dokter!

Antwoorden (1)

Dan is er iets wezenlijks fout. Naar de dokter en niet treuzelen. Als de zenuw bekneld zit, kan er sprake zijn van een breuk .