moet je gebruikte lipproducten weggooien bij een koortslip

Dan heb ik het over de periode ervoor, want koortslip wordt immers veroorzaakt door een virus die in een zenuw zit. Iemand verheldering

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7.3K

Antwoorden (2)

Dat is wel het beste. Een koortslip zal vanzelf weggaan binnen 2/3 weken. Als je de lipproducten niet weggooit en de volgens keer weer gebruikt, zal het minder snel genezen of de volgende keer weer terugkomen. Als je ze niet hebt gebruikt toen je een koortslip had, dan kan je ze wel nog een keer gebruiken als je wilt.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, zeker de producten die je 3 dagen voor het uitbreken van de koortslip hebt gebruikt en de producten die je hebt gebruikt toen je een koortslip had, dus lippenstift, lippenbalsem, maar denk ook aan je tandenborstel en reinig de glazen en kopjes waar je uit gedronken hebt zorgvuldig.