waar koop je ontharingscrème voor je gezicht?

Snorharen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het voor je gezicht is, zou ik zeggen: ga eerst even voor de zekerheid bij een schoonheidsspecialiste of je eigen huisarts langs. Beide funkties hebben met soortgelijke probleempjes te maken gehad (en nog veel ergere ook) zodat je je eigen niet hoeft te schamen.
Je kunt toch maar beter het zekere voor het onzekere nemen, voordat je zomaar iets op je gezicht smeert.
Ook kun je een keer bij welke apotheek dan ook even binnen lopen. Die hebben er meestal ook veel verstand van.
Voor je gezicht zou ik persoonlijk niet ZOMAAR bij een drogist binnen wandelen. Die verkopen ontharingsmiddelen voor je benen, bikinilijn, borst en rugstreek (meestal voor mannen uiteraard) en incidenteel voor de armen.
Maar dat zijn allemaal gebieden waar je toch niet zo zuinig op bent, dan op je gezicht.
Dus…eerst informatie inwinnen. Dan pas gaan kopen en gebruiken, is mijn advies.

Antwoorden (2)

Dit kan bij elke drogist. Zoek eentje in de buurt en er zal een tube te verkrijgen zijn. Misschien heb je ook nog wat aan deze tips (zie link)!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Silx heeft een prima ontharingscreme speciaal voor het gezicht. Lees wel goed de gebruiksaanwijzing voor gebruik en doe de allergietest. Dan heb je een mooie gladde bovenlip (zo noem je de vrouwelijke snor) voor een aantal weken. Silx is te koop bij de meeste drogisterijen, zeker bij DA, maar Etos en het Kruidvat zullen het ook in hun assortiment hebben.
Succes.