Waarom voel ik mij onrustig en niet lekker als ik mijn smartfoon aanraak?

Ik was zo blij met mn nwe mobiele telefoon maar toen ik hem ging gebruiken merkte ik na 5 minuten al dat ik me niet lekker in mn lijf ging voelen. Onrustig, een beetje doof gevoel in hand wat naar boven trok richting keel, ook kreeg ik na langere tijd 20 minuten hartkloppingen.
Elke keer als ik een berichtje krijg ga ik heel snel kijken en meteen weer weg. Zo jammer want wat je allemaal kunt doen met zo`n ding is geweldig.

Het is niet zo dat ik zenuwachtig van mezelf ben ik heb het ook met laptop maar dan minder.
Stikkers plakken helpt niks zag ik op you tube.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Het kan zijn dat je lijd aan elektrohypersensibiliteit. Kijk eens op http://www.wirelessinfo.nl/ of http://www.stichtingehs.nl/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zelf voel ik me ook zoals jij beschrijft als ik te lang achter mijn laptop zit. Als ik mn smartphone pak voel ik zelfs tintelingen en trillingen in mijn vingers.

Waarschijnlijk heb je inderdaad last van de elektromagnetische velden (EMF) die steeds sterker worden door alle aangeboden WIFI. Door de EMF wordt je positief elektrische geladen. De aarde zelf is negatief geladen.

Je kunt je zelf ontladen door blootsvoets contact te maken met de aarde, rivier of zee. De schok van het aanraken van een negatief geladen auto kan je ook ontladen. Ook zijn er technologische oplossingen, zoals een aarde mat.

Bekijk ook mijn toegevoegde filmpje en websites!