Ik heb een nauwe voorhuid. Ik heb zalf meegekregen. Maar hoe smeer ik het op mijn penis? In een slappe toestand of als ik een erectie heb?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
9K

Antwoorden (2)

Als-ie slap is dat is er ruimte om te smeren. Bij een stijve kom je er niet meer tussen om te smeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar je smeert het toch meer op je voorhuid? Niet op je eikel/binnenkant?
In de bijsluiter staat dit:

Uw arts heeft u waarschijnlijk een instructie gegeven hoe vaak en wanneer u dit medicijn moet aanbrengen. Het is nuttig deze instructie op te schrijven, zodat u dit later na kunt kijken. Kijk voor de juiste dosering ook altijd op het etiket van de apotheek.

Smeer de zalf dun op, zodanig dat de huid dan vet is maar er geen laagje overblijft. Als u het te dik smeert heeft u meer kans op bijwerkingen, terwijl de werking hetzelfde blijft. Was de vinger waarmee u het medicijn heeft aangebracht daarna met wat zeep. Ook kunt u voor het aanbrengen plastic handschoenen of een 'vingercondoom' gebruiken. Dit is een hoesje dat u over de vinger aanbrengt. Het is te krijgen in uw apotheek.

Breng het medicijn aan op een moment dat u weet dat u het eerstkomende halfuur geen water op de huid komt, anders spoelt u het er weer af. Het beste kunt u het daarom voor de nacht aanbrengen. Het beste is het om dit medicijn na een paar dagen smeren even niet te gebruiken. Bijvoorbeeld per week vier dagen dit medicijn smeren en daarna drie dagen niet. Soms geeft de arts aan om dit medicijn de eerste keer wel twee tot drie weken achter elkaar door te gebruiken en daarna de behandeling telkens na enkele dagen te onderbreken.

En op http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=134118.0 staat het volgende:
In slappe toestand een dun laagje zalf aan de binnenkant van de voorhuid aanbrengen.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ahh oke! Hartelijk bedankt. Dat maar eens even uitproberen. Hoelang duurt het meestal voordat je het effect begint te zien?
Amadea
10 jaar geleden
Uit http://www.goeievraag.nl/vraag/persoon-gezondheid/gezondheid/mannelijk-lichaam/speciale-creme-gebruikt-eikel-huid.423219 begrijp ik dat je de zalf maar een paar weken gebruikt, en het daarna verder door dagelijks oefenen soepel houdt.