hoe lang duurt het voor dat een brandwond van tandpasta weg gaat?

ik had zelf een puistje in de buurt van mijn onderlip zitten. En ik had gehoord dat het helpt als je er tandpasta op smeert. Dus ik had dat gedaan. en werd de volgende ochtend wakker met een raar rood plekje onder het puistje, omdat ik de tandpasta best ver had uitgesmeerd.
Dus ik had opgezocht wat dat zou kunnen zijn. en toen stond er dat het een brandwond is door de tandpasta.

Dus daarom de vraag. weet iemand hoelang het ongeveer duurt voordat het vervaagt? of dat het nog groter word o.i.d.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (1)

Dat is niet te zeggen.
Hangt af van wat voor tandpasta het was, al dan niet met menthol.

Het hangt vooral af van het genezend vermogen van jou huid en dat
hangt weer samen met je conditie e.d.

Normaal gesproken zou het in een of twee dagen genezen moeten zijn.