Waarom ben ik 's ochtends een tijd verkouden en 's middags niet meer, en dat al een week lang iedere dag??

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
10.5K

Het beste antwoord

als je het alleen sóchtends heb en het verdwijnt weer heeft het absoluut met de overgang van het weer te maken..geen paniek je lichaam is snel genoeg ingesteld op de verandering...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Eén weekje? Dan zou ik me nog geen zorgen maken.
Als het langer duurt, dan kan je aan een allergie denken.
15 jaar geleden
's ochtend kom je net uit je bed (hoop ik) en daar is het warm en vochtig. Daardoor heb je eerder een loopneus.
Maar als je 's middags wat frisse lucht krijgt is het weer weg.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien je slaapkamer een keer stofzuigen,en met een open raam slapen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In de loop van de nacht hoopt slijm zich op in je luchtpijp en in de holtes in je schedel rond je ogen. Als je overeind komt 's ochtends, komt al dat slijm in beweging. Dat moet er uit en dus loop je vooral 's ochtends te hoesten en te snuiten.

Waar je wel even op moet letten is dat je het niet benauwd krijgt of dat je geen koorts ontwikkelt. Als je het benauwd krijgt of je hebt langer dan drie dagen koorts, ga dan even naar de huisarts.

Voor nu is af en toe stomen een aanrader.

Beterschap!