hoeveel kilo raak ik kwijt per week, als ik bijna als stop met eten?

Ik weet dat het Heel onnatuurlijk & slecht voor je is, Dus aub geen reacties zoals '' Slecht voor je '' of '' Niet doen''

Maar ik ben een jongen van 1M80 lang, En weeg 83 kilo...
Ik heb echt bijna ALLE afval tips al geprobeerd, en na 4 jaar ben ik er echt klaar mee. Ik merk dat wanneer ik ziek ben (Neem b.v. me liefdes verdriet) Dat ik enorm veel afval omdat ik d.m.v stress niet meer kan eten.

Hoeveel kilo raak ik kwijt als ik 1 week lang bijna stop met eten, En als ik leef van bananen, water, en zeer kleine hoeveelheden avond eten,

Ik beweeg niet erg veel, en ben momenteel ook werkloos...

Graag tips, of antwoord op de vraag.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
56.5K

Antwoorden (4)

Je zult op de beste manier af gaan vallen als je veel gaat bewegen. Je hebt er nu de tijd voor, dus laat die auto staan en ga fietsen. Ga niet met de lift maar neem de trap. Ga alsjeblieft niet van bananen en water leven, je bent geen aap! (Niet beledigend bedoeld, maar om het tot je door te laten dringen). Ga normaal eten, niet meer dan je nodig hebt. Laat suiker en andere geraffineerde etenswaren zoveel mogelijk links. Kies de volkoren- en minder vette/magere varianten als je die keuze hebt. Geen vette snacks, geen zachte zoete dingen. Gewoon lekker gezond doen. Dan voel je je fit, en raak je die overtollige kilo's op een prettige manier kwijt.

Toegevoegd na 4 minuten:
Om nog even je hoofdvraag te beantwoorden: de eerste twee weken zul je misschien twee,drie kilo kwijt raken. Maar daarna gaat jouw lijf op de spaarstand. Je gaat je lamlendig voelen, hebt nergens meer puf in, en de weegschaal zal een tijd geen verschil meer laten zien of zelfs weer de andere kant op gaan....
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+ !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga normaal eten: helemaal goed.
Maar dat betekend ook geen magere troep, maar echt voedsel. Dus vol vette varianten.
Doe je dat niet dan ga je voornamelijk koolhydraten eten en raak je de balans snel kwijt.
Niet veel en wanneer je terug eet zul je veel bij kommen! Weinig eten doet niks veel sporten en normaal Etten wel. ;)
En wat is normaal is s'morgens 3 boterhammen s'midags een goede maaltijd met vlees patatten en voor veel groeten en s'avons nog een snack meer niet en dan goed sporten zo zen ik 25 kilo afgevallen in 6 maand ;) en ik nam geen speciaal dingen ik aat gezond en sporte heel fel elk dag lopen ongeveer 1 uur
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zult snel veel kilo's kwijtraken waarschijnlijk, maar zodra je weer gewoon eet, zitten deze er meteen weer aan + de extra kilo's omdat je lichaam alle vetten zo snel mogelijk opslaat die weer binnenkomen (voor de zekerheid). Het is dus een zeer tijdelijke oplossing en je lichaam zal juist vetten vast gaan houden om je te beschermen, welke rond je organen gaan zitten; dit is erg gevaarlijk!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je helemaal stopt met eten (wat ik je niet aanraad) kan je grofweg het volgende aanhouden. Ik ga uit van een volwassene met een normaal postuur.
(Alle getallen zijn afrondingen die ik noem, maar de rekensom komt aardig in de buurt)
Om in leven te blijven bij gemiddelde activiteit gebruik je dan ongeveer 2000 cal. per dag. Als je niet eet, dan verlies je dus 2000 cal. en dat is globaal 2 ons vet per dag.
In een week verlies je derhalve 7x200 gram= globaal 1,5 kilo.
Op de weegschaal zal het meer zijn dan dat, omdat je ook vocht verliest, ook als je gewoon water blijft drinken. (Dat moet jee zeker doen, want anders ga je snel dood!).
Als je vetvoorraden op zijn door het vasten dan begint het lichaam je eiwitten op te eten (je spieren dus). Tegen die tijd raak je biochemisch geheel ontregelend en krijg je hongeroedeem en andere verschijnselen. Ten slotte sterf je. Zelfs als je een crash dieet gat volgen, je moet dan kerngezond zijn, moet je niet onder de 500 calorieën komen. In dat geval kan je uitgaande van bovenstaande getallen zo'n 150 gram vet per dag kwijtraken. Zie dit antwoord niet als een aanmoediging, maar als een richtlijn als antwoord op je vraag.