Hoe komt het dat m'n buik heel vaak knort als ik bij m'n vriendin ben, terwijl ik wel gewoon (genoeg) heb gegeten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Poet
10 jaar geleden
Wat kookt ze dan?

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk knort hij niet meer dan normaal, maar valt het je extra op als je bij je vriendin bent!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het knorren dat je hoort heeft niets te maken met genoeg honger hebben/genoeg eten. Als je buik knort, verplaatst het voedsel in je darmen. Waarschijnlijk let je rr niet op als je alleen bent dus valt het nu meer op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je maag knort gewoon weg door de gassen die optreden door het verteren van het voedsel, heb ik n.l. ook last van.