mijn teennagel is maar tot de helft van mijn teen gegroeit, groeit deze ooit weer aan?

Hij is er ooit afgevallen en is daarna maar tot de helft doorgegroeid. Ik heb er vaak acrylnagels opgehad. Nu kunnen er zelfs geen acrylnagels meer op. Ik ben al bij de dokter geweest, de podotherapeut en de pedicure. Zij zeggen, hij groeit al 2 jaar niet meer er valt niks meer aan te doen. Maar ik vind het raar dat hij dan wel tot de helft van mijn teen is gegroeid. en vraag me ook af of er echt niks meer aan te doen is. qua operatie, mischien dermatoloog het laten bekijken. Ik heb er in ieder geval alles voor over, zelfs naar het buitenland gaan, om deze nagel weer te laten groeien. Wie weet wat ik kan doen om die nagel weer te laten groeien?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt er ALLES voor over, zelfs hoge kosten maken? Mijn advies: stel je prioriteiten eens een beetje bij. Zelfs al vind je de oplossing, wat is het volgende? Accepteer dat je niet perfect bent!

Antwoorden (1)

Het ziet er op de foto uit alsof de huid voor de nagel de nagel tegenhoudt. Waarschijnlijk helpt het als je onder het uiteinde van de nagel een heel klein beetje watten doet (dat heeft een podoloog een keer bij mij gedaan, dus doe het niet zelf). Zo ligt de nagel ietsje hoger en kan die eroverheen groeien.
De podoloog deed dat ook bij mij omdat er bij mij twee nagels over elkaar groeiden en de bovenste eraf moest. Er was toen niets meer om het vel naar beneden te duwen, dus kon de nagel niet doorgroeien.
Mijn nagels zijn nu weer goed, dus het werkt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beste Jetske, Bedankt voor je antwoord. Helaas werkt dat niet bij mij.Mijn nagel groeit gewoon al 2 jaar niet meer. en die huid is daardoor zo gaan staan.Ik was gister nog bij de podotherapeut, die zegt ook. als hij nog zou groeien, dan zou hij in je huid groeien en dan had ze er wel wat aan kunnen doen, maar hij groeit ook niet in mijn huid. Er is op de een of andere manier een groeistoornis ontstaan waarop de podotherapeut ook geen middeltje heeft of iets. Maar ik heb zo,n idee dat er ergens toch iets moet zijn om die nagel weer te laten groeien.Er kan zoveel op deze wereld, dan zou dit toch ook moeten kunnen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi Blackburd, jammer dat je hier dan niet echt wat aan hebt. Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede oplossing. Ik hoop voor je dat je nagel weer gaat groeien of dat je leert te accepteren dat je een halve nagel hebt.
Er kan inderdaad veel, maar lang niet alles, dus dit misschien dan ook niet.