Waar kun je je goedkoop laten vaccineren tegen hepatitis A en DTP?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Voor de vaccins betaal je inderdaad al 75 euro, maar dan moet het ook nog toegediend worden. Heb inmiddels zelf een goedkoper alternatief gevonden. De vaccinatie door de huisarts laten uitvoeren, dan komt het consult van zo'n 20 euro uit je basisverzekering.

Het beste antwoord

Bij de plaatselijke GGD. Samen zal het misschien rond de 75 euro kosten. Echt goedkoper zul je het niet vinden, omdat elke aanbieder toch de vaccins moet aanschaffen tegen een vaste prijs.
AlphaLimaSierra