Als je je gevoel laat zien, ben je al meteen kwetsbaar... Daarom is dat zo... Eerlijk is kwetsbaar, een leugen dekt zich in...

En als je je gevoel niet laat zien, kun je het altijd weglachen, zonder kwetsbaar te zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Omdat verdriet allesoverheersend kan zijn.
Je sluit dan je ogen voor andere problemen.
De andere dingen interesseren je dan minder en soms willen mensen daar dan van profiteren. Jij ziet dat dan even niet zo helder, of je ziet het wel, maar het interresseerd je dan minder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antwoord met een gedichtje.

KWETSBAAR.!

Pijn van binnen,
woorden hebben haar
hart stilletjes gebroken.

Verdriet, tranen stromen
en in de regen
laat ze zien wat ze voelt,
een mes door haar hart
heen gestoken.

Kwetsbaar,
ze was breekbaar.
En nu is ze gebroken,
voor altijd.

Kwetsbaar,
ze was verdrietig,
nu is ze ongelukkig,
van haar leven heeft ze spijt.

Hoe moet ze nu verder?