Ik vind een vrouw knap als zij vrolijk is en zichzelf goed verzorgd. En dan hoef je helemaal niet super mooi te zijn, maar ik vind het belangrijk dat een vrouw aandacht aan haar uiterlijk besteed. En ze moet vooral fris zijn en lekker ruiken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Als ik die persoon tegenkom. Dan zie ik of ik iemand knap, mooi en/of aantrekkelijk vind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van elke persoon waarvan je houdt, ziet er voor JOU aantrekkelijk uit, mooi en knap...

Sterker nog, als je iemand knap vind of mooi of aantrekkelijk laat dat zien dat je houdt van die persoon of genegen bent om ervan te gaan houden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor iedereen is dit anders... als ik iemand zie denk ik wel eens die is knap! en een ander kan dat wel juist niet vinden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elke keer als ik in mijn spiegel kijk,vind ik de persoon die ik dan zie,goddelijk mooi,maar misschien heeft iedereeen dat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahhaa ja hoor elke dag !!+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben blij,dat er tenminste iemand ook gevoel voor humor heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja natuurlijk peter , een antwoord met een knipoogje mag toch wel ? Als dat ook niet meer kan .....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier op GV,Josephina,lopen toch diverse azijnzeikers rond. Helaas!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahahha wat een leuke benaming , die onthoud ik !;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O.K. Maar niet van drinken hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha nee, dan word ik ook zo zuuuur ;(
Als iemand een mooie uitstraling heeft. De drie woorden die je noemt zijn vaak heel betrekkelijk, want het zit 'm niet in het uiterlijk.

Uiterlijk knap of mooi zonder uitstraling, maakt iemand in mijn ogen niet knap of mooi. Sterker nog, minder mooie mensen kunnen juist heel mooi zijn. Het is maar net waar je naar kijkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal op zaterdagavond.

Na heel veel bier. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige mensen zijn knap door de symmetrie in het gezicht maar het kan ook de houding zijn. Wanneer iemand goed in zijn vel zit straalt hij/zij dat uit. Dat is mooi om te zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als hij attent en lief is en als hij wat te vertellen heeft ... je kan n.l ook knap,mooi en aantrekkellijk van binnen zijn .Het hoeft niet altijd van buiten mooi en knap te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als die persoon iets in mij raakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Knap mooi en aantrekkelijk, het hele plaatje dus, dat vind ik alleen maar van één iemand en dat is de man van wie ik hou.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als iemand veel uitstraling heeft, plus prachtige ogen waar je je helemaal in kunt verliezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als haar uitstraling mij aanspreekt en ze me een goed gevoel geeft. Daarnaast als ze een anatomische houding heeft vind ik dat vaak al mooier dan iemand die minder of niet rechtop loopt/staat/zit; maar wel een natuurlijke rechte houding; niet overdreven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind iemand aantrekkelijk als hij of zij humor en blijdschap in zijn ogen heeft!

Als iemand mij aantrekt komt dat meestal omdat er dat twinkeltje in de ogen leeft :-)

Toegevoegd na 1 minuut:
Gek he?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als iemand een natuurlijke uitstraling heeft. Veel make-up vind ik een echte afknapper.
En als die persoon spontaan is dan krijgen van zelf een mooie uitstraling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind iemand vaak mooi wanneer diegene zichzelf mooi vindt.
Dus wanneer zij niet teveel haar best doet, of moet doen om 'mooi' te zijn.
Zelfacceptatie is zichtbaar voor mij als mooi.
Maar ook acceptatie van het 'ouder worden', (rimpels, kringen, verslapping, buikje ) en niet vechten tegen haar eigen natuur, haar eigen vorm,
zie ik als mooi.

Misschien is zoals het IS
(en dus geaccepteerd zoals het IS) mooi.

In ieder geval voor mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind elk vrouw mooi en aantrekkelijk.