Er bestaan véél oorzaken voor het voortijdig grijs worden van het haar. Ziekte, stress, arme voeding/vitamine- en mineraaltekort en sommige medische behandelingen kunnen állen verantwoordelijk zijn voor het grijs worden van het haar. Het kan óók gewoon in de genen zitten dat je haar op precies dit tijdstip in je leven grijs wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat komt omdat de haren van die persoon zo hol zijn geworden dat vocht en pigment niet meer gevangen blijft zitten in de haar en zodoende het haar volkomen leeg wordt en daarom grijs ziet...

Het kan genetisch bepaald zijn of ook slechte voedingspatronen hebben of vervuiling, of slechte conditie van het lichaam, de precieze reden kent men niet (altijd)...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben 30 jaar, en ook al een beetje grijs aan het worden.
Zit bij ons in de familie, van mijn vaders kant.
Zussen van mijn vader zijn ook allemaal vrij jong grijs geworden.
Dus is ook erfelijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is erfeleijk bepaald mijn Oma en moeder werden op hun 19de al grijs bij mij begon het al op mijn 23 ste.:(
Maar ik verf het dus zie je er niets van.;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op 19 de jaar al, das erg vroeg zeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja klopt ,maar mijn moeder is nu zooooo mooi met haar wit grijzen haar. Ze is nu inmiddels 73 ,maar ze is een mooie vrouw, ik zeg altijd dat ze een engel is .hhaha
Het komt door stress.

Maar het kan ook erfelijk zijn natuurlijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze hun haar niet geverfd hebben.
Er zijn er maar weinigen die hun grijze dak in alle eerlijkheid tonen.