Heeft iemand ervaring met White Smile Company?

Ik wil deze zomer mijn tanden laten bleken en ik wou vragen of iemand ervaring had met dit bedrijf? Ik woon zelf vlakbij Amsterdam en zou graag vlakbij mijn tanden laten bleken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.9K

Het beste antwoord

Hey Hey,

Ik woon zelf in Alkmaar (Midden noord-holland)

The white smile company is om je tanden te laten bleken,
Ik zelf heb daar een slechte ervaring, maar ze worden op internet wel aanbevolen,

- Mijn persoonlijke ervaring was daar niet zo prettig, ik vond de medewerkers niet vriendelijk en gaven ook totaal geen uitleg over wat er precies ging gebeuren,
Vervolgens kreeg ik een blauw kapje in me mond die duidelijk te groot was,
Inplaatsvan een kleinere maat te pakken propte ze door tot het zou passen.
(Dit klinkt erger dan het was) Maar pijn deed het zeker,
Ik heb 2 weken met kleine scheurtjes gelopen in mijn mondhoeken,

Maarja, wie mooi wilt zijn moet pijn leiden toch?
de behadeling was na 15 minuten klaar (terwijl ik 45 minuten heb betaald) voor 8 tinten witter. vervolgens kijk ik in de spiegel en zie ik een klein beetje resultaat,
Ze zeiden dat de wittere kleur nog moest komen, en dat dat 24 uur kon duren indien ik niet zou roken of thee/koffie drinken, Ook tandenpoetsen mocht de eerste 24 uur niet.

Ik heb netjes gedaan wat me gevraagd werd, en ze hadden deels gelijk, Me tanden verder wel witter.. Maar echt resultaat was er niet,
Op de website hadden ze 8 tinten lichter belooft, maar volgens mijn eigen tandarts is er maar 1 a 2 tinten bij gekomen (zelfde effect als white tandpasta dus)

Conclussie ik heb 96 euro betaald wat ook 3,50 had kunnen kosten in de super markt.

Ik heb later me tanden laten bleken hier in Alkmaar,
ook 8 tinten voor 68 euro, (Stuk goedkoper) De behandeling duurde 25 minuten, en de resultaat is vandaag (bijna een jaar verder) nogsteeds zichtbaar, De gelerige kleur komt langzaam terug, maar ik heb veel plezier gehad van me witte tanden, (Complimenten etc)

Maarja, Ik wil white company nu niet zwart maken.. Ieder's ervaring is anders,
Maar als je kan... raad ik je wel aan een andere op te zoeken,

(Of het nog steeds de zelfde werknemers zijn en of andere eigenaar weet ik niet)
- op google krijgen ze de cijfer 6,7 gemiddeld. Best hoog voor een praktijk in noord-holland.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een aantal Nederlandse beautybloggers hebben daar hun tanden laten bleken. Zij waren er erg tevreden over. Ze hebben er filmpjes over gemaakt dus misschien die even kijken?
https://www.youtube.com/watch?v=VAzMZuL32TA
https://www.youtube.com/watch?v=UcEG5rvZtug
https://www.youtube.com/watch?v=APoBIG_BLT0
https://www.youtube.com/watch?v=b7ecE_XM8SU
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo. De vraag is al een tijd geleden gesteld. Ik ben zelf afgelopen zondag daar geweest om mijn tanden te laten bleken. Maar ik zie dus vrijwel geen resultaat. Toen ik weg ging al niet en toen waren mijn tanden ook heel lelijk vlekkerig. Ze zeiden dat ik drie uur niets mocht eten of drinken (alleen water) en dat de vlekken weg zouden gaan binnen een half uur en de tanden nog veel witter zouden worden, na die drie uur pas resultaat. De vlekken zijn op een paar piepkleine witte vlekjes na wel weg gegaan maar mijn tanden zijn in die uren niet meer witter geworden. Ondanks dat ik een actie had heeft het me toch tachtig euro gekost. Echt veel te veel geld voor geen of heel weinig resultast. Wel kan ik trouwens voelen dat mijn tanden veel schoner/gladder zijn. Maar dat was niet het doel