Bult in de rechterbalzak, wat is het?

Ik heb sinds kort ontdekt dat ik een een soort van bult of iets dergelijks in de rechter kant van mijn balzak. Het is NIET op de teelbal, maar rechts eronder. Als je erin knijpt dan komt er een raar spul uit.. Maar goed, naar de dokter gaan is een optie, als het erg is. Heb gelukkig geen andere aandoeningen of wat dan ook. (symptonen van zaadbalkanker, vrees het ergste, maar heb het hopelijk fout!)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
als er wittig spul uit komt, dan is het gewoon een ontstoken haarzakje of een puist
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Foto..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk wel, zoals Ritsuka zegt. Als het langer dan een paar dagen duurt, waarom bel je dan niet even de huisarts? Zij geven dan heus aan de telefoon wel aan of je wel of niet moet komen. Daar zijn ze voor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
naar de dokter ermee! wij zijn geen dokters

Het beste antwoord

Als er spul uitkomt als je erin knijpt dan is het dus een huidafwijking, geen probleem met je testes.
Klinkt nog het meest als een atheroomcyste, al of niet ontstoken.

De enige manier om het zeker weten en eraf te komen is via je huisarts.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb eens gekeken op internet en blijkt dat het lijkt op wat ik heb. Hoop dat het ook is, aangezien ik me geen druk meer hoef te maken om bijv. een tumor zoals hier boven is aangegeven. Bedankt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geen plusje ??

Andere antwoorden (1)

De bult kan van alles zijn, van een talgbult tot een cyste tot een soa tot een tumor. Niemand kan dit je vertellen behalve je huisarts.