Als je geen snor kunt krijgen, Waar kan je dan nepsnorren kopen?

Ik ben een man en kan maar geen snor krijgen, ik wil er heel graag een. Bestaat er geen winkel waar je zulke snorren kunt bestellen? Ter duidelijkheid ik bedoel geen CARNAVALSsnorren

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een haarwerker ( die ook pruiken en toupetjes maakt etc) kan er een maken. Maar anders vrees ik dat je toch naar de feestwinkel moet. Hoe dan ook, je zult die snor telkens moeten opplakken met het risico dat je hem een keer zult verliezen.
Vrouwen schetsen hun wenkbrauwen vaak met een wenkbrauwpotlood en als je dat goed doet zie je het amper. Als je een heel dun snorretje wilt, zou je het ook zo kunnen proberen. Maar het blijft link, als je je snor halverwege afveegt bij het neus snuiten.
Een op maat gemaakte snor is niet echt goedkoop want er zit heel veel handwerk , dus arbeidsuren, in.