Ik heb geen tijd en geld voor een fitness-school maar wil wel graag gespierd worden?

Hoe doe ik dat? Kan ik thuis bepaalde oefeningen doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (12)

ja dat kan zeker.
ik heb wel oefeningen gedaan met een colafles in iedere hand.
Rieneke1
14 jaar geleden
Ramen zemen: goed voor armspieren
Stofzuigen: goed voor benen en armen.
Boodschappen doen voor de hele buurt op zaterdag en daar trap op en trap af mee lopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor.

Sit-ups op de grond, pull-ups aan het kozijn of een boomtak, een stel bakstenen voor armoefeningen. Een zak rijst ophangen als stootzak en je bent een heel eind.

Wat je wel mist, is begeleiding en advies. Zorg ervoor dat je je goed laat voorlichten over hoe exact je oefeningen moet doen. Anders kan je makkelijk spieren of erger beschadigen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan heel goed, echter als je al aangeeft dat je geen tijd hebt.....
Wil je enige massa opbouwen dan moet je echt aan minimaal 3 x per week anderhalf uur trainen denken.
Kijk anders eens op marktplaats, voor een drukbankje en halters, daarmee kun je al heel veel oefenen nabootsen die op de sportschool ook worden beoefend op de apparaten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Annebole spuit in je kont. Maar das geen aanrader. En dan moet je wel oefeningen doen. Oja, en je ballen schijnen ook te krimpen. Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je nu geen tijd had en wel geld, dan zou je cosmetische chirurgie kunnen laten doen en dat gebeurt al hoor... Een andere optie voor mensen met weinig geld is een anabole steroïde-kuur, maar ook dat kost geld

Maar je hebt geen tijd EN geen geld, dan ben ik bang dat je het met weinig definitie moet doen... Je zou spinazie kunnen proberen, met Popeye werkte dat heel goed...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, opdrukken en buikspieroefeningen doen maar het beste is om met gewichten te werken of verzwaring op een of andere manier om zo intensief mogelijk met weinig herhaling oefeningen te doen. Jezelf optrekken aan een deurpost.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mischien een nintendo wii? hij is wel duur maar een 1malige uitgave en je kunt ermee waneer jij kunt en je hebt geen verplichting aan de sportschool
Je kunt hem ook bestellen bij whekamp en betalen in de maand
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop via internet een eenvoudig trainingsbankje en wat gewichten (er lichen er genoeg op zolder). Koop een goed instructieboek, pas je eetgewoontes iets aan en sla aan het tainen, minsten een maal per dag. Oh ja, vergeet niet een goede passpiegel op te hangen, zodat je de ontwikkelingen bij kunt houden. PS. nooooit overdrijven met trainen. Een mens heeft een fantastisch lichaam en dat kun je snel misvormen. Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kies een beroep waarbij je spieren moet gebruiken.
Dan heb je geen tijd nodig om te trainen.

Of een beroep waarbij je kunt trainen in werktijd: defensie, brandweer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan aan de computer zitten maar je gaat dan eens in de minuut een paar seconden boven je stoel hangen. Je spant daarbij je beenspieren en je buikspieren. Voor je armspieren kan je een stoel met leuningen gebruiken , en jezelf opdrukken. Ook soms omgekeerd opdrukken met gestrekt lichaam met je armen op de leuningen en je +-15 keer van de stoel opdrukken.
Blijf je prima fit bij , en na verloop van tijd vraagt je lichaam er zelf om. De spieren gaan inwendig "kriebelen " en je gaat vanzelf weer door met oefeningen. Maar dat is pas over een paar maanden hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar wil je gespierd worden? Het hangt van de spiergroep af, wat voor oefeningen je moet doen. Begin eens met opdrukken, en leen of koop eens een boekje over gymnastiekoefeningen en dergelijke.

Je kan ook gewichten kopen. Als je echt wil bodybuilden, heb je echt een sportschool nodig, om zware gewichten tot je beschikking te kunnen hebben.