Slaapwandelen, doe je dat met je ogen open of dicht?

Kijk je waar je heen gaat of heb je je ogen dicht?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (4)

Sommigen hebben de ogen dicht, anderen open. Ik denk echter niet dat je met open ogen ook echt registreert waar je heen gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige mensen kunnen zelfs autorijden tijdens het slaapwandelen. Je kunt in je slaap zelfs autorijden.

De meeste slaapwandelaars hebben hun ogen dan ook open tijdens het slaapwandelen, maar in een kleine minderheid van de gevallen kunnen mensen met hun ogen dicht slaapwandelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Slaapwandelen doe je met open ogen... Wat hierbij telt is niet of de ogen open zijn, maar de hersenen op DELTA trillen, Delta is een frequentie van ±4 Herz...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De ogen gaan niet dicht waardoor de werkelijke beelden en de droombeelden door elkaar lopen.