Kan je hoofdpijn krijgen van een over the ear koptelefoon?

Ik heb vorige maand (neppe) beats gekregen, deze gaan over mijn oor heen. Nu merk in dat ik na een halfuurtje, hoofdpijn aan een kant mijn mijn hoofd begin te krijgen als ik met deze koptelefoon zit. Kan dit aan de koptelefoon liggen en hoe dan? (met normale oortelefoons, zoals op oor of oortjes, heb ik dit niet)

Toegevoegd na 1 uur:
Is er ook een oplossing voor dit probleem? Koptelefoons uitrekken? Van te voren een aspirine nemen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
10.8K

Antwoorden (1)

Ja, dat kan zeker. Dan heeft de headset geen goede pasvorm en knelt.
Kan komen omdat het een goedkope is, slechte kwaliteit.
Heb je toevallig een bril? Dan heb je dit helemaal snel.

Toegevoegd na 1 uur:
ik raad je aan gewoon een nieuwe koptelefoon te kopen.
uitrekken gaat niet met het materiaal waar de koptelefoon van gemaakt is, en wil je nu serieus een aspirine nemen om de pijn te kunnen negeren?
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, ik heb geen bril maar bedankt voor je antwoord, nu weet ik in iedergeval iets meer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ook een dure (mogelijk van goede kwaliteit maar daar hoeft geen relatie in te liggen :)) kan knellen.
Daarom adviseer ik altijd UITPROBEREN!
Als een hoofdtelefoon voor de ene goed zit kan dat voor een ander anders uitpakken. Hoofdtelefoon is niet in te stellen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alleen in de lengte zegmaar, dat het wat langer word.