Bestaat er een tandpasta waarbij je na het poetsen geen vieze smaak krijgt als je fruit eet?

Volgens mij is dit een bekend fenomeen:
Als ik mijn tanden heb gepoetst en daarna (soms wel een uur of meer later) fruit eet of fruitsap drink, geeft dit een verschrikkelijk vieze, nare bijsmaak.
Heel lastig bij het ontbijt, omdat ik mijn tanden poets zodra ik opsta...

Wie kent een tandpasta waarbij dit niet gebeurt of waarbij dit sneller over is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of gewoon omdraaien: eerst onbijten en voor je de deur uitgaat je tanden poetsen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dacht ik ook. Ook beter voor je tanden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmm... Dat zou kunnen, maar het hoort bij mijn ochtendritueel... Ik ben pas wakker als ik helemaal schoon ben...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie vraag. Bier is ook niet meer te zuipen na het tanden poetsen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar nog altijd beter dan wijn....

Het beste antwoord

Ja, de tandpasta van Weleda. Die zijn niet zo scherp.
Of Paradontax. Maar je moet wel van die zoute smaak houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je kindertandpasta gebruikt heb je geen last meer. Anders paradontax
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom niet poetsen na het fruit eten?
De zuren die in het fruit zitten zijn slecht voor je tanden, dus heb je twee vliegen in een klap!