Rond 500 euro..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Afhankelijk van tijd, personeel, etc. De precieze cijfers izjn niet overal in Nederland hetzelfde.

Een indicatie kan zijn:

*Scanprogramma 1 " TOTAL BODY SCAN"
Pakketprijs: € 1.390,=
Bestaat uit:
MRI schedel/hersenen
MRI hersenaanvoerende bloedvaten
CT hart
CT longen
MRI Bovenbuik
MRI bekken (onderbuik)
prijs inclusief honorarium arts en MRI contrastvloeistof

labonderzoek compleet
Pakketprijs: € 150,=

Administratiekosten
€ 15,= (bij bedragen onder de € 200,=)
€ 38,50 (bij bedragen boven de € 200,=)

Medisch onderzoek is zakelijk volledig aftrekbaar van de belasting. Vergeet uw zakelijke adresgegevens niet te vermelden bij de aanmelding.

U ontvangt van Prescan een gespecificeerde rekening
Geeft uw zorgverzekering aan dat medisch specialistische behandeling in het buitenland en/of een medische check-up vergoed wordt dan heeft u kans op vergoeding. Wij raden u in alle gevallen aan contact op te nemen met uw zorgverzekeraar.

Losstaande scanonderzoeken
Het is bij prescan ook mogelijk losstaande scanonderzoeken te bespreken. De prijzen vindt u hieronder. Deze prijzen zijn inclusief honorarium arts, nabespreking en advisering, CD-rom en schriftelijke rapportage (normaal € 120,=). Dit is van belang als u vergoeding bij uw zorgverzekeraar aanvraagt.

Overige specifieke scanonderzoeken

Onderzoek Prijs losstaand onderzoek

CT hart (zie restricties onder kopje CT scan) € 320,00

CT longen (zie restricties onder kopje CT scan) € 320,00

CT dichtheid botstructuur € 260,00

MRI van het mannelijk bekken/prostaat € 400,00

MRI schedel /hersenen € 360,00

MRI van het vrouwelijk bekken € 400,00

MRI bovenste deel wervelkolom € 400,00

MRI onderste deel wervelkolom € 400,00

MRI bovenbuik € 400,00

MRI hersenbloeding pakket € 480,00