Is het normaal om al 3 weken last te hebben van doorbraakbloedingen?

Ik krijg al een half jaar de prikpil en heb nu al 3 weken lang last van een doorbraakbloeding. Is dit normaal? Voel me voorderest helemaal goed.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga ff naar de dokter. Lijkt er op dat je lichaam tegen de hormonen vecht.
Gebruik wel extra bescherming als je sex hebt
Ritsuka
10 jaar geleden
naar de huisarts, mogelijk moet er iets aangepast wordne in de samenstelling

Het beste antwoord

hallo
het beste advies wat ik je kan geven...........ga morgen naar je huisarts of gynaecoloog
blijf hier niet mee lopen want het is niet goed.
ik had een huisarts die het 5 jaar lang heeft genegeerd!!
en ik dom genoeg die het voor zoete koek nam
resultaat? baarmoederkanker.
tis jouw lijf, neem met minder geen genoegen
veel succes toegewenst :)