Je hoofd schuin opzij houden, aan de kant van het verstopte oor, en dan het hoofd snelle trillende bewegingen laten maken.
Amadea
11 jaar geleden
De kant van het oor omlaag houden, en met een wattenstaafje in je oor een rondje draaien. Hele grote kans dat je ervan af bent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Wel héél voorzichtig dan; je zult je gehoor maar beschadigen met zo'n stokje.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet natuurlijk niet grof te werk gaan, maar als je normaal te werk gaat zal je niet snel wat beschadigen. Die wattenstaafjes zijn er niet voor niks. Bijvoorbeeld oorsmeer is er ook goed mee weg te halen.
Wat bij mij altijd werkt is als je gaat slapen op de kant van et verstopte oor gaan liggen. Soms voel ik het na een paar minuten er uit komen lopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt het beste een gewoon plukje watten pakken en hier draai je een langwerpig puntje aan en dat steek je voorzichtig in je oor, dan trekt het water in het watje. Beslist nooit een wattenstokje gebruiken, want je kunt het altijd te ver in je oor duwen en zelfs het trommelvlies beschadigen.

Ook loop je het risico eventueel oorsmeer verder het oor in te duwen dan kom je van de regen in de drup, want dan kun je slechter gaan horen en moet je oor dikwijls worden uitgespoten.

Maar zoals hiervoor ook al wordt gezegd meestal loopt het water er vanzelf uit als je op dit oor gaat slapen en hoef je waarschijnlijk niets te doen.
Ceeve
11 jaar geleden
Ik had dat ook had dat ook eens, ik had echt alles geprobeerd om het er uit te halen! Toen echt niets lukte ben ik maar gaan slapen. Maar de volgende dag zat het er nog in! Ik werd er echt spuugzat van! Uit eindenlijk is het bij mij vanzelf weg gegaan dus ik zou je niet druk maken en het gaat van zelf weg