Kan je buikvet verliezen door minder te eten of moet je daadwerkelijk sporten om buikvet te verliezen?

Kan je buikvet verliezen door minder te eten (bijvoorbeeld 400-500kcal minder dan je onderhoud) of moet je daadwerkelijk ook sporten om buikvet te verliezen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Alles wat uit proportie Is tot de rest van je lichaam kan je alleen weg krijgen door te sporten. Te dikke kont benen of buik. Is je al gehele lichaam te dik dan kan je dieeten en sporten.

Minder calorieën tot je nemen dan je verbruikt ! Als eerste dan ja je buik spieren oefenen , en of nog liever , lopen , fietsen , buiten of bij de sport , maakt niet uit ! Vaak zit er gewoon een te dikke laag vet over je buikspieren ( je six pack ) . Dan pas evt je je romp tijdens het sporten in pakken met een vuilnis zak ! Of een daar voor speciaal gemaakt duur vest . Maar eerst veel sporten algemeen , aërobe sporten , minder vet eten , minder zoet , en minder rijst , aardappels , spaghetti , en brood . Vervang dat (voor een gedeelte ) met groenten , en tussen door wat fruit! , dan zie je er snel strak uit ! .

Ja zal het alleen weg krijgen door speciale oefeningen voor je buik. Niet alleen situps maar variëren. Ik ben brij dun met een beetje buikvet, dus afvallen is niet nodig dan. Op internet via google zijn verschillende oefeningen te vinden. Het duurt wel lang voor je resultaat ziet, minimaal 2 maanden regelmatig trainen. Niet laten verslonzen want dan werkt het niet snel.

alleen buikspier oefeningen helpen niet, je kan ook een stevige buik hebben met een lichte sixpack (spreek uit ervaring), je zal echt naar de sportschool moeten.. en minder vettigheid eten of een slim shirt dragen ;)

Snel is nooit goed, maximaal een kilo per week.500 calorieën is te weinig en niet gezond. Zoals elders al gemeld: volg gewoon een paar voedingsregels die mij ook hebben geholpen: - Eet 's ochtends een uitgebreid en voedzaam ontbijt (eieren, volkorenbrood, worst, maar ook fruit). - Eet als je tussendoor honger hebt. Je kunt altijd een paar noten of iets als kaas eten, alleen 's avonds niet (dan worden vetten opgenomen). - Eet altijd bewust! Eet dus altijd aan tafel. Eet niet voor de tv, aan de computer of tijdens het autorijden, en lees niet tijdens het eten. - Eet 's avonds weinig, 's nachts helemaal niets. - Vermijd zoetigheden, want daar krijg je honger van. Vermijd ook zoetstoffen (worden in de varkensfokkerij gebruikt). - Vermijd lichte koolhydraten (pizza, pasta, chips, ketchup) en vermijd alle snacks. - Drink geen zoete dranken. - Drink veel water (vult de maag en vertraagt de spijsvertering). - Eet rood fruit en rode groente (liefst rauw, dat is beter voor de spijsvertering). - Minder voorbewerkt voedsel (bijvoorbeeld volkoren zuurdesembrood) is beter dan voorbewerkt voedsel (zoals witbrood). - Vermijd alcohol (veel calorieën). - Zorg ervoor dat je dagelijks beweegt: ga met de trap in plaats van met de lift, doe een paar push-ups voor de tv, ...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100