Gespannen en beetje duizelig, kan dit komen door alcohol?

Hallo, zaterdag heb ik teveel alcohol gedronken en ben ik veel vergeten en ben ik volgens mij out gegaan. Maandag was ik nog een beetje misselijk, nu (dinsdag) heb ik nog steeds (maandag ook al) een soort vermoeidheid in de armen en benen (spieren voelen beetje aangespannen/vermoeid) en ik voel me een klein beetje licht in mijn hoofd.
Komt dit nog door de alcohol of is het de spanning en de shock van zaterdag (ben vrij gevoelig voor spanning, krijg ik hoofdpijn enz)
Wie heeft hier ervaring mee of weet mij te helpen? Alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
12.4K
Ritsuka
11 jaar geleden
voor nu veel water drinken, op tijd gaan slapen en even extra gezond eten.
en hopelijk leer je ervan voor volgende keer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik sluit me aan bij ritsuka, je lichaam heeft een klap gehad en die schade moet nu hersteld worden en dat kost simpelweg energie. Overigens is sommige schade niet te repareren.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Wat is het doel om dat te doen?

Antwoorden (3)

Zoveel zuipen dat je out gaat zorgt voor behoorlijk wat stress op je lichaam en je geest. Het is dus niet zo heel gek dat je je nog niet helemaal goed voelt. De keer dat ik mezelf out had gezopen, was ik ook wel even behoorlijk onder de indruk van de ervaring. Geef het een tijdje, drink de komende tijd niet al te veel en leef een beetje gezond.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, had jij toevallig ook moeite met slapen?
Dit komt door door zaterdag ja. Je lichaam moet het er ook weer uit krijgen en. Dus combinatie hiervan is dat je je niet zo lekker voelt.

Vaak zeggen ze dat dinsdag altijd zo'n terugval dag is van het weekend.

Drink met mate voortaan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zeg dat maar eens tegen alcohol verslaafden! die blijven toch teveel drinken
Teveel zuipen is niet verstandig nee, maar het gebeurt vaker (eigen ervaring:)). Ze zeggen dat je evenwichtsorgaan de volgende dag(en) nog van slag kan zijn en dat zorgt ervoor dat je lichaam anders reageert. Je krijgt hoofdpijn overigens van vocht tekort (alcohol is niet goed voor je vochtbalans). Gewoon veel water drinken voor je vochtbalans en gezond eten.