Welke aanbieder van hoorapparaten betaald het verschil tussen de kosten en wat zorgverzekeraar uitkeert zelf bij? Is nu in de reclame.

Er zijn nu spotjes van op de radio. Maar als ik zoek via Google kan ik dit niet ergens terug vinden...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij Specsavers.

http://www.specsavers.nl/horen/aanbiedingen/gratis-leesbril-bij-uw-hoortoestel/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
Datt gaat alleen op bij de basis voorziening dus de standaard hoortoestellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er wordt niet gevraagd om welke hoortoestellen het moet gaan.