Het verschil tussen jongens en meisjes in strips is vaak dat meisjes langere wimpers hebben. Is dat in het echt ook zo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Nee, in werkelijkheid is dat niet zo, jongens kunnen zelfs langere wimpers hebben dan meisjes, de reden dat er in strips aandacht aan wordt geschonken, is dat veel meisjes dmv mascara wel de nadruk op hun wimpers leggen. Daarom wordt het meisje getekend met sierlijke wimpers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee het is andersom, mannen hebben langere wimpers.