Kan er ook op de binnenkant van een hand een tatoo gezet worden?

Tattoo's zie je bijna overal op het lichaam. Ik weet dat de oksel een gevaarlijke en gevoelige plek is (door de zweetklieren heb ik mij laten vertellen) maar, afgezien van de pijn misschien, waarom hebben mensen geen tatoo's op de binnenkant van hun hand of voetzolen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Het probleem is niet zozeer het zetten van de tattoo. Het probleem is dat het gaat vloeien. Dat kan wel duren tot 1 jaar na het zetten van de tattoo. Zo is het dus mogelijk dat de tattoo er in de loop van de tijd heel vaag en lelijk eruit gaat zien
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja dat kan hoor!
En er zijn genoeg mensen die er daar 1 hebben ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beatiful picture!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is dat niet met Henna gedaan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is dit Henna en geen tatoo
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook al is het henna, dan is het toch een tattoo.
Maar ik heb er genoeg gezien aan de binnenkant van de handen..echte dan he!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nieuwe foto...wel echte tattoo;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De 2e foto is inderdaad een echte, tnx
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op handen slijt het wel makkelijker. Niet dat het echt verdwijnt, maar het vervaagd wel sneller dan op andere plekken. Je moet dus eerder terug om het weer netjes te laten maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een goeie tatoo hebt, hoeft hij niet bijgewerkt te worden.
Ik heb er een op mijn teen die doorloopt op de voet, die zit er al 10 jaar en niet vervaagd, terwijl er toch schuring zit van sokken, schoenen en teenslippers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb ik weer even mazzel, het deed wel zeer op de voet :)
Dat kan...
tegenwoordig kan alles...zelfs dit!

Toegevoegd na 22 minuten:
klik op de link voor een handpalm-tattoo
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
hahaha hoe kom je er op! :) +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe kom je eraf? hahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar zijn ze wel even mee bezig geweest....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat denk ik ook....ik ben héél nieuwsgierig naar de voorkant trouwens....
Rieneke1
14 jaar geleden
ja, me too! ;))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die vrouw is toch bodypaint?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt mij ook bodypaint...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee,het is een echte tattoo..ik heb het plaatje van een tattoeerder
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi... Ik heb nog nooit zoveel kleuren in een tattoo gezien. Meestal alleen groen en rood...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben ook benieuwd naar de voorkant.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dounja..er zitten de laatste jaren meer kleuren in tattoo's.ook fellere...en de inkt wat nu gebruikt wordt is heel helder van kleur,is niet te vergelijken waar het jaren geleden mee werdt gedaan..mijn neefjes hebben nu een tattoo periode,en ze hebben tattoo's dat je echt denk,dat is een plakplaatje....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk maar eens op een zaterdagavond op Discovery om 23.00 uur naar Miami Ink : En dan die verhalen die achter de tattoo zitten !
en het slijt ook sneller weg.
ik heb mn trouwring getatooeerd, binnenkant slijt weg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist, daarom heb ik ook alleen een letter bovenop mijn ringvinger. Dat slijt ook, maar minder snel dan aan de binnenkant...