hoe kan het datje ex zn burgerlijke staat aanpast op facebook en op mn pagina het wel blijft staan en niet automatisch wordt verwijderd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt!! echter als ik het zal omdraaien en zelf zou verwijderen, en mijn ex niet,dan is het toch vreemd als op zijn FB pagina blijft staan dat hij een relatie met mij heeft?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ZO interactief hebben ze het nog niet gemaakt... Het zou wat zijn als jij je status in 'it's complicated' zou veranderen en die van je partner werd dat dan ook...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sorry voor de onduidelijkheid. ik bedoelde meer, stel ik verwijder de relatie en mn ex kan het laten staan.
Dus als ik het goed begrijp, als mn ex het wijder blijft erbij mij nog steeds staan, relatie met, tot ik het zelf delete ?

Het beste antwoord

Omdat je het zelf ook aan moet passen. Facebook kan niet zomaar jouw profiel aan gaan passen, dat moet je zelf doen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt! kwam van pas.