In plaats van dat ik slank werd, krijg ik een sixpack. Hoe kan dit & hoe verander ik dit?

Een tijdje geleden, ik denk een weekje, begon ik met wat trainen om mijn buik iets platter te krijgen voor de zomer. Maar in plaats van dat het vet weggaat, komen er nu spieren. Hoe komt dit, en hoe verander ik dit? Alleen spieren in mijn buik komen. Het vet op mijn benen gaat niet weg, ik wil een slanker figuur, geen sixpack.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien meer vet verbranden door cardio in plaats van dat door spiertraining proberen te bewerkstelligen.
Ritsuka
11 jaar geleden
Niks mis met een mooie strakke buik, zijn veel mensen jaloers op hoor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Na een weekje al ..........
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja is wel goed idee, bedankt Kruidenvrouw ;d & momopoyolo , ja een weekje ongeveer, iets langer misschien, maar t zijn alleen maar kleine vormen van 2 bovenste blokjes duss ;)
Ritsuka
11 jaar geleden
blijkbaar houd jij gewoon weinig vet vast op je buik.
Gewoon doorgaan met gezond en genoeg eten, en lekker sporten. Combineer krachttraining en cardio en dan worden je benen (en de rest) vanzelf wel slanker.

Antwoorden (1)

doordat je je spieren traint, zullen ze zich gaan ontwikkelen en groter en steviger worden. niks mis met dat dit te zien is.

als je wil afvallen zul je wat meer cardio oefeningen moeten doen, en wellicht ook je voedingsintake moeten aanpassen. een dietist of een begeleider op de sportclub kan je hier meer over vertellen.
AlphaLimaSierra