Hoe kan het dat als ik in de spiegel kijk hele rooie ogen heb?

Ik heb geen rooie ogen maar als ik in de spiegel kijk zie ik allemaal rooie kringen langs m'n ogen. Hetzelfde als iemand die 3 weken gehuild heeft. Maar als ik dit aan iemand vraag die kan het (nauwelijks) niet zien.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Misschien heb je je gezicht niet helemaal recht voor de spiegel, maar hou je je hoofd iets naar beneden, dat kan een vertekend beeld geven, omdat de schaduwen dan anders vallen en je gezichtshuid zijn normale spanning niet heeft.