Hoe bouw je je conditie op na een zwangerschap om uit eindelijk af te vallen? (zie uitleg)

Hoi,
Ik ben een moeder van een kind van 1 jaar. Na mijn zwangerschap ben ik best wel wat aangekomen en wil ik afvallen. Daarvoor deed ik af en toe iets aan mijn conditie en sporte ik niet zo vaak omdat ik voor mezelf vond dat ik een redelijke goed volle figuur had (zandloper figuur) Na mijn zwangerschap merkte ik snel dat mijn conditie omlaag ging. Door omstandigheden kan ik nu pas echt iets aan mijn conditie en licaamsbouw doen maar ik weet niet echt wat ik kan doen omdat ik beperkt ben om buiten te sporten. Mijn doel is om af te vallen maar daarvoor moet mijn conditie redelijk op peil zijn. Heeft iemand ideeen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gerelateerde vragen
■Hoe bouw ik een goede conditie op?
■hoe snel bouw je conditie op?
■Hoe snel bouw je conditie (uithoudingsvermogen) op?
■hoe bouw je zo snel mogelijk je conditie op?
■Conditie opbouwen (uitleg)
Ritsuka
11 jaar geleden
Begin eerst eens met gewoon wandelen met de kinderwagen of zo, elke dag een half uurtje

Het beste antwoord

Ga naar een sportschool met kinderopvang. Je krijgt daar een goede begeleiding. Je hoeft niet eerst conditie op te bouwen voor je begint met afvallen. Dat zou betekenen dat een enorm dik persoon niet mag afvallen terwijl hij conditie opbouwt. Die twee dingen kunnen gewoon samen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga hardlopen met Evy als je naar buiten kunt. En voor binnen download de app "dagelijkse trainingen".