Hoe kan ik afvallen zonder dat me borsten kleiner worden?

Dit is een beetje genante vraag maar ik zit op diet en ik wil niet van me borsten afvallen. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij werden ze groter Na het afvallen;)
Dat licht aan je bandmaat
Van 85f --> 70h

Antwoorden (4)

Dat is niet te voorkomen, waar men het eerst afvalt, verschilt per persoon. Het is onmogelijk om plaatselijk af te vallen. Helaas is dit niet te veranderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet aan te raden; maar met gebruik van een bepaalde harddrugs is dit mogelijk blijkt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh daar heb ik nog nooit van gehoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat hoorde ik ergens, of het echt werkt weet ik niet zelf, en wil ik ook niet proberen haha
Er schijnen vrouwen te zijn bij wie dat niet het geval is,
dat de borsten kleiner worden.
http://www.goeievraag.nl/vraag/persoon-gezondheid/gezondheid/vrouwelijk-lichaam/borsten-kleiner-afvalt.79488

Maar als het in jouw bouw zit, borsten zijn het meeste vetweefsel,
dan worden je borsten kleiner als je afvalt.
En als je vaak afvalt en weer aankomt, dan worden ze ook steeds slapper.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kun je niet zomaar bepalen.
Het ligt er aan wat het percentage vetweefsel en melkklierweefsel is in je borsten.
Als ze een hoog percentage vetweefsel zijn, zullen ze waarschijnlijk wat kleiner worden.
Je lichaam is als een zwembad. Met ondiepe gedeeltes en diepe gedeeltes. Als je afvalt, en dus vet verliest, daalt het water niveau. In de ondiepe gedeeltes zie je dit het snelste, de diepe gedeeltes duren langer.
Jouw borsten vallen misschien onder het ondiepe gedeelte, niet te zeggen.

Maar bedenk eens wa je ervoor terug krijgt, je word gezonder, fitter, hebt meer energie, bent slanker etc. Dat is toch super?
Ritsuka
11 jaar geleden
Door een goed dieet, of liever gezegd een goed voedingspatroon.
Koolhydraat arm, normaal eiwitten en relatief veel vet.