Gemiddeld gaat het afnemen na je 35ste dus ik ga uit van 30-35 na training dus daarna kun je trainen wat je wil maar je gaat achteruit.

Zonder training denk ik dat je rond de 25 zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In noodsituaties. Als het lichaam vol adrenaline zit en het er echt op aan komt, is het lichaam soms tot de meest onwaarschijnlijke dingen in staat.

Als je dan ook nog in ogenschouw neemt dat het mannelijk lichaam tussen het 30 ste en 35 ste levensjaar op zijn sterk is, is een combinatie van die twee tot grote dingen in staat.
AlphaLimaSierra