Kan je ook een intensieve afvalbegeleiding krijgen zoals in Obese?

Zonder dat daar camera's bij zijn en je een tweede hypotheek moet nemen om het te kunnen betalen...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K
Ritsuka
11 jaar geleden
Er zijn wel mogelijkheden denk ik, maar je moet wel betalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan! Er zijn trainers/coaches die hierin een specialisme hebben.
Bv deze: http://www.igofit.nl/ (Hij heeft meegewerkt aan een uitzending van ''Obese'')
Misschien is dit een nuttige bron die je kan helpen of je evt zou kunnen doorverwijzen naar een collega die je kan helpen, of bij jou in de buurt gevestigd is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga gewoon naar een sportschool!

Antwoorden (4)

Nee, dat is op een betaalbare weg niet mogelijk. In de zorgverzekeringspakketten is ook maar tot 6 uur per jaar bij te verzekeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt eraan wat je betaaldbaar vindt :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Betaalbaar*
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan ga ik uit van niet meer dan 100 euro per maand specifiek aan begeleiding te betalen, maximaal, bij een modaal inkomen. Maar echt een aantal uur per week begeleiding, is kostbaar, keer minimaal 50 euro per uur.
Dat kan! Er zijn trainers/coaches die hierin een specialisme hebben.
Bv deze: http://www.igofit.nl/ (Hij heeft meegewerkt aan een uitzending van ’‘Obese’‘)
Misschien is dit een nuttige bron die je kan helpen of je evt zou kunnen doorverwijzen naar een collega die je kan helpen, of bij jou in de buurt gevestigd is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaa en die gasten kosten 40/50 euro per uur dus als je het kan betalen he
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is voldoende om die persoon een paar keer te zien en dan een goede begeleiding op een sportschool te nemen Mastha.
Wat mij helpt: www.stepaday.nl
Geef je gewicht, lengte en leeftijd in en je krijgt opgegeven hoeveel calorieën je mag eten. In dit programma kan je dit goed bijhouden. Het geeft je het gevoel het niet alleen te hoeven doen.
Maar hoe het ook is: gratis of heel duur... Je zal het toch zelf moeten doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas..... persoonlijke (dagelijkse) begeleiding door zowel een coach als een voedingsdeskundige en een psycholoog is erg duur!
Maar misschien heb jij voldoende aan de begeleiding van een goede diëtist(e).
Sommige ziekenhuizen begeleiden mensen met een groot overgewicht in een soort van dagprogramma, zoals bijvoorbeeld het Antonius Ziekenhuis:
http://www.antoniusziekenhuis.nl

Onderstaand info over hun behandelprogramma's.
Wellicht dat andere ziekenhuizen dit ook hebben.
http://www.antoniusziekenhuis.nl/1822865/1850369/overeetst_behandelprogr.pdf

Misschien kan de Obesitas vereniging je ook verder helpen:
http://www.obesitasvereniging.nl