Kun je je ziek voelen als je voor de 1e keer niet meer menstrueert door de overgang?

Deze maand ben ik voor het eerst niet ongesteld geworden terwijl ik de klok er altijd op gelijk kon zetten. Nu heb ik last van krampen en voel me lichamelijk naar alsmaar krampen en gerommel in mijn buik en gewoon niet fit wat ik echt altijd ben. Ik word over n paar weken 50 maar heb nooit kenmerken gehad dat ik in de overgang zou zijn wat kan mij nig te wachten staan weet iemand dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het kan aan de overgang liggen, het kan ook een "gewoon"griepje zijn.
En wat je nog te wachten staat is niet te voorspellen. Iets jongere vriendinnen van me, zaten met opvliegers, en zeiden dan dat ik dat wel zou herkennen. Nee dus, heb ik nooit gehad. Ik ben zonder het te merken door de overgang gegaan, maar het kan dus in alle gradaties.
anneliez