Moe, humeurig, geen zin in seks? Da's de '21ste eeuw-ziekte'....., tenminste volgens deze link!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Depressies, psychoses, "van alles moeten", gezondheidsmanie, stress, hypoglycemie, obesitas. Dit zijn denk ik wel de meestvoorkomende "ziektes" van de 21e eeuw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat weten we nog niet.

Daar komen we in de komende 90 jaar wel achter.

Toegevoegd na 39 seconden:
Ik denk dat Alzheimer een goede kans maakt.
14 jaar geleden
Poeder-Botten-Syndroom, PBS, dat is de 21ste eeuw-ziekte... Deze eeuw is nog zo jong dat er niemand aan sterft nog en het is een ziekte die nog geen naam heeft en dus ook nog nergens vermeld is... Maar het is een vrij plotseling ineenstorten van het hele skelet, doordat de botten verpoederen... En op alle ziekten hebben ze in de 21ste eeuw een antwoord, zelfs ledematen die afgerukt zijn kunnen ze op kweek laten teruggroeien en terugzetten, kanker was ooit killer n°1, de rijken die risico lopen een hartaanval te krijgen, hebben al reserve-harten klaarliggen, precies van hetzelfde van dna, dus afstoting kan niet omdat het lichaamseigen is... suikerziekte bestaat niet meer, want dat deficit kunnen ze weer gezond terugplaatsen uit kweek... Maar PBS daar hebben ze nog niets voor en 80% van de sterfgevallen komt hierdoor... De gemiddelde leeftijd is inmiddels opgelopen tot 158 jaar, maar er zijn geruchten dat als pbs bestreden is de leeftijd tot boven de 200 kan uitkomen in de volgende eeuw...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kanker en stress.
en allerlei ziekten die de dieren treffen:
zoals de pest en de Q-koorts.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stress, uitputting door het niet meer bij kunnen houden van wat er allemaal "onder tijdsdruk" afgedwongen wordt, in deze complexer en hectischer wordende maatschappij.
We zien het al aan de kinderen, die geven het al aan door de hakken in het zand te zetten. maar in plaats dat o.a ouders dit serieus nemen worden zij hier ook nog door gedwongen mee te doen aan de Gekte.
Zal niet zo Gek zijn, als Gekte een 21e eeuw ziekte word.
Kijk maar eens goed om je heen, dan zie je hoe mensen al van slag raken omdat ze nu al niet meer kunnen voldoen aan die tijdsdruk. alles moet snel, sneller snelst. en alles moet op alle fronten snel verwerkt worden in minder tijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt me wat te vroeg om dat te zeggen, want deze eeuw is net begonnen. Maar ik verwacht dat er steeds meer milieu-gerelateerde ziektes zullen komen, aantasting van het auto-immuunsysteem.
Ik hoop natuurlijk van niet.