Hoeveel meter gipsverband heb je nodig om een arm goed in te gipsen?

Ik heb een leuk idee voor carnaval. Alleen ik heb geen idee hoeveel meter gipsverband ik moet bestellen om mijn arm een beetje fatsoenlijk in te gipsen, zodat het wel echt lijkt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je weet wat voor risico's je loopt? Als circulair gips te strak zit kun je er bloedvaten mee afknellen. Zorg ervoor dat je het snel kunt verwijderen als dat nodig is, bijvoorbeeld met een blikschaar.

Antwoorden (3)

Als je bijvoorbeeld zes weken met een kilo of twee extra moet rondspringen (en dan was de eerste gips echt gips, dus zo'n 5kilo of zo denk ik)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een pak van 2 meter lijkt mij meer dan genoeg voor een arm. Bedenk dat je er wat onder doet (zo'n kousding met een gat) anders word je gek van de jeuk. Beter nog een laag verband eroverheen want dan heb je minder gips nodig.

http://www.formx.nl/printable/products/gypsum--plaster/plaster-bandage/index.php

Toegevoegd na 1 uur:
Jammer, link werkt niet: http://www.formx.nl/products/gypsum--plaster/index.php en http://www.formx.nl/products/gypsum--plaster/plaster-bandage/index.php dan heb je rollen van 2 meter bij 6 cm. Als je er al een laagje verband onder doet lijkt het al snel wat meer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een normale lengte van een verbandrol is ongeveer 4 meter.
Wil het er een beetje echt uit zien, dan heb je tenminste 2 lagen nodig.
Dus dan zit je al op de 8 meter.