Waar kan ik zo goedkoop mogelijk calcium carbonaat tabletten bestellen?

Er zou minimum 400mg calcium carbonaat moeten zitten in 1 tablet en het moet geleverd worden naar Vlaanderen;

Iemand enig idee waar ik dit kan vinden, liefst niet over een bedrag dat meer dan 10 euro kost...

Dank bij voorbaat

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Belangrijk is niet hoe goedkoop mogelijk, maar hoe veilig mogelijk, op internet vind je veel aanbieders van medicijnen en andere, vaak ook bij de drogist verkrijgbare, producten. Let op met wat je koopt op internet, want je kunt (in iedergeval in Nederland, ik weet niet hoe dat is in België) niet naar de rechter wegens problemen. Ga gewoon naar de apotheek of drogist, dan weet je zeker dat het goed zit, én je betaalt geen verzendkosten. Misschien is dit niet het antwoord wat je graag zou willen hebben, anders verwijs ik je door naar het antwoord van iemand boven mij.

Het beste antwoord

Hier:

Healthypharm Maagtabletten Calciumcarbonaat 36 tabletten.

http://www.gezondheidswebwinkel.nl/healthypharm-maagtabletten-calciumcarbonaat-36-tabletten.html?utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist&utm_content=default

Toegevoegd na 4 minuten:
Calciumcarbonaat is al tientallen jaren op de markt. Het is zonder recept verkrijgbaar onder de merknamen Cacit, Calci Chew en Calcium Bruis. Het is te verkrijgen in bruis- en kauwtabletten.

Calciumcarbonaat wordt voor de opbouw van de botten ook gebruikt in combinatie met andere werkzame stoffen onder de merknamen Alenca D3, Bonendro, Cacit Vitamine D3, CaD, Calci Chew D3, Calcium Sandoz, Calcium D Sandoz, Davitamon Calcium Kauwtablet met vitamines D en K, Actokit en Didrokit.

Calciumcarbonaat wordt ook gebruikt voor de maag in combinatie met andere werkzame stoffen onder de merknamen Rennie, Rennie Déflatine, Rennie Refluxine en Gaviscon kauwtablet pepermunt.
Wilt u meer weten over de prijs en vergoeding van uw medicijn, lees dan verder in het thema prijzen en vergoedingen van medicijnen.

Klik hier voor meer informatie over : Cacit, Calci Chew, Calcium Bruis, Davitamon Calcium met vitamines D+K, Bonendro, Alenca D3