ondergewicht en narcose gevaarlijk?

Ik moet onder narcose ivm mijn amandelen, ik heb alleen een ondergewicht. brengt dit extra risico's met zich mee of is dit gevaarlijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.9K

Het beste antwoord

Extreem onder of overgewicht kan speciale zorgen nodig hebben . Maar ook zo veel andere , verkoudheid , ouderdom enz . De narcotiseur , zou met jou een lijst doorlopen en het goed bespreken en heb je zorgen of twijfels vraag het hem / haar . Er wordt overal goed rekening mee gehouden . Geen zorgen , beterschap succes .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een operatie aan de amandelen is vanuit lichamelijk oogpunt geen grote belasting, evenals de niet al te zware narcose. Zorg in de dagen voor de operatie gewoon goed voor jezelf qua slaap en voeding. Als je verder goed gezond bent doorsta je de ingreep zonder problemen, ook als je wat ondergewicht hebt.