Is zilverfolie slecht voor je?

Ik heb net perongeluk een stukje zilverfolie doorgeslikt. Het deed heel erge pijn aan me keel en moest ook kokhalzen. Krijg ik hiermee problemen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
30.7K

Antwoorden (3)

Denk niet dat je daar problemen mee krijgt en de hoeveelheid is te klein om giftig te zijn en wees er maar zeker van dat dit stukje langs de normale weg het lichaam zal verlaten.
fremar
11 jaar geleden
Ik neem aan dat je het gewoon over aluminiumfolie hebt? Aluminium is niet giftig oid. Een klein stukje kan echt geen kwaad. Ook niet als het vaker gebeurt, al moet je er natuurlijk wel op letten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan in kleine hoeveelheden niet zoveel doen, vooral niet als je het daarna weer hebt uitgespuugd. De binnenkant van je keel kan hier desnoods licht door beschadigen (hersteld snel) en het aluminium folie zou anders in je maagzuur volledig worden geioniseerd en opgelost.